close

救命呀!!!!我已經完全被圖右的修二(亀梨和也)電暈了!!!!=口=
眼神呀........(令我想起中五補習班時M同學的事XDDD)



因為番工很悶,所以我會拎自己的CD回去播
但ROCK的唔得,會很嘈= =
於是就四處搵J-POP MUSIC來播
就係無幾耐之前在網上見到"青春AMIGO"呢隻細碟係日本大賣
年尾出的碟居然係好短時間內就打敗左"決名子"的SAKURA的94萬張(之前放過的BGM)
好似係4日就賣上百萬張咁(?)
總之就係賣到斷市成為05年細碟銷量第一
於是我當然就DL來聽
開始時還好,不過似乎是愈聽愈好聽的歌
而主唱人是-----修二と彰!?
NANI???完全未聽過有咁的組合...(抱歉我對JR真係唔熟)
上網找了一下原來是由KAT-TUN的亀梨和也(修二)&NEWS的山下智久(彰)所組成的限定組合
面這首歌是他們主演的電視劇"野豬大改造"的主題曲
(龜梨係MV入面...好乸!!!!)
因為很愛呢首歌,所以我因此又睇埋套劇= =

"野豬大改造"係一套青春校園偶像劇!!!!!(全十集己完)
桐谷修二(亀梨和也)係班上的人氣學生
(帥爆)
表面上很會搞氣氛人際關係又好
但事實上一切都係裝出來的
而佢的天敵係同班的草野彰(山下智久)
彰係有D怪怪的學生
而修二就成日比佢黏住
後來遇到陰沈的轉學生小谷信子(野豬)(堀北真希)
2人決定要將野豬改造得超有人氣......

第一集會有一D悶
不過第2集開始就好好笑
超愛修二同彰,2人都好可愛(不過都係修二好D)
修二係屋企的時候前額的頭髮會紮起好可愛~~~
仲有就係放學時會講BY BICYCLE~(我估是同BYEBYE有D似+騎單車走)
而彰我中意第一集佢在樓梯上飛飛下~(扮雞??)
仲有是佢的手勢同哈哈哈哈哈的笑聲,好正
個人最愛的一幕係第5集
野豬收到情信,而修二就同彰教佢討好男他的方法
之後修二扮野豬,彰扮男生叫野豬睇
修二將頭髮繞係耳後,腳仲夾住坐[下圖]

(當時我的內心已經在吶喊...好乸型呀救命!!!!!!!)
繼續睇落去,之後彰就開始表白+ 一個熊抱

(此時我個口已經不自覺地張開=口=)
然後修二推開了彰...

(那表情根本就完全投入晒係女生的世界了!!!!)
修二講"不要"的時候在扭動身體...

(救命呀~~~~~實...實在係太...太可愛了XD)
最後2人表白完自己的心事之後...就......

心跳加速~~~

呀!!!!可惡的老師!!!!被打斷了...OTL

結論就係: 小龜好適合做女仔!!!(已經直接稱呼做小龜了~)

不過,係KAT--TUN入面,有一個人更適合做女仔
佢就係---赤西 仁
請睇下面的証據!!!!!

龜梨醫師 和 赤西主任~~(小龜的眼鏡LOOK好正~~)

仲有 龜梨波特 和 赤西妙麗 XDDDD (6人演20角)

最後係不知名的COSPLAY= = (呢張完全覺得赤西係女的!!!)


最後就介紹一下KAT-TUN

KAT-TUN是日本某J字頭事務所旗下的藝人組合。 KAT-TUN是由6名成員的姓名英文開頭字母所組成,代表cartoon以及勝利的意思。

(SUPER KAWAII~~)
K,龜梨和也:亀梨和也 かめなし かずや、1986年2月23日、東京都出身、B型
A,赤西仁:あかにし じん、1984年7月4日、東京都出身、O型
T,田口淳之介:たぐち じゅんのすけ、1985年11月29日、神奈川県出身、AB型
T,田中聖:たなか こうき、1985年11月5日、千葉県出身、B型
U,上田龍也:上田竜也 うえだ たつや、1983年10月4日、埼玉県出身、B型
N,中丸雄一:なかまる ゆういち、1983年9月4日、東京都出身、O型

有一個大消息就係KAT-TUN決定係06年3月22日正式出道
出道是指出唱片的意思,當日CD和DVD會一齊發售 (食$!!!)
主打歌由B'z作曲的!!!!(好勁咁,期待~)
等左5年先正式出道,可以講係事務所內史無前例的

不過未出道就已經紅爆
各成員所拍的電視劇同廣告都有好好的成績
(由仲間由紀惠,龜梨和也和赤西仁主演的"極道鮮師2"最受歡迎)
演唱會都開左過百場 (呢點我真係唔多明)
出道之後一定更加不得了吧!!!

附上一張小龜的手機廣告圖~~激愛~~我暈啦~~(CHU~)



以上

arrow
arrow
    全站熱搜

    rachel30617 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()